HLEDÁTE UPLATNĚNÍ?
CHCETE JISTOTU PRÁCE?

Práce na call centru pro Vás může být vstupní branou pro Vaši kariéru.
Využijte náš rekvalifikační kurz

OPERÁTOR CALL CENTRA

Komu je kurz určen: Program je vhodný pro operátory call centra a pro všechny, kteří používají telefonní komunikace pro styk se zákazníkem.

Přínosný je pro všechny, kteří hledají uplatnění na trhu práce.

Kurz je prakticky zaměřený. Lektoři kurzu mají bohaté profesní zkušenosti
z prostředí telefonického kontaktu se zákazníkem, obchodu a praxi
v renomovaných call centrech.

Tématické okruhy programu jsou:
Komunikace v obchodní oblasti
Typologie osobnosti
Obchodní právo v telemarketingu
Produktová znalost
Pasivní telemarketing
Aktivní telemarketing
Speciální hovory
(Welcome calls, Cross- selling, Up-selling, Follow up-calls, Retenční hovory)
Asertivita
Konfliktní a obtížné situace
Základy angličtiny pro callcentra
Principy CRM na callcentru
Stress management

Po úspěšném absolvování celého programu je kurz zakončen závěrečnou zkouškou a po jejím úspěšném složení obdrží absolvent osvědčení, které nemá časové omezení a může ho vydávat pouze školící zařízení, které má k tomu pověření Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR (MŠMT ČR).
Kurz může zájemcům a uchazečům o zaměstnání hradit Úřad práce.
S postupem, jak získat tyto prostředky Vám rádi pomůžeme.

Rozsah: 120 hodin (tj. 15 dní)
Cena: 17 900 Kč bez DPH

Máme navázanou spolupráci s renomovanými callcentry, které přednostně zaměstnávají absolventy našeho rekvalifikačního kurzu.
Absolventi kurzu zvýší svou konkurenceschopnost na trhu práce.
Najdou své uplatnění nejen u telekomunikačních společností, ale
i v bankách, obchodních společnostech a na všech pracovních pozicích, jejích součástí je komunikace se zákazníkem.

Kontakt pro zájemce o kurz.